میں وہ ارجن نہیں ہوں جس کی نارکوٹکس فورس کو تلاش ہے: ارجن رامپال

بالی وڈ کے معروف اداکار ارجن رامپال نے اپنی رہائش گاہ پر منشیات کیس سے متعلق پوچھ گچھ کے دوران نارکوٹکس کنٹرول بیورو (این سی بی) کو بتایا کہ جس ارجن کی تلاش این سی بی کو کوئی اور ارجن ہے۔

میں وہ ارجن نہیں ہوں جس کی نارکوٹکس فورس کو تلاش ہے: ارجن رامپال

منشیات کیس میں بھارتی اداکار کے گھر چھاپا رواں برس نومبر کے ماہ میں مارا گیا تھا جہاں چھاپے کے دوران اداکار کے گھر سے الیکٹرانک گیجٹس اور ممنوعہ ادویات ضبط کی گئی تھیں۔

دوران تفتیش اداکار سے ممنوعہ ادویات سے متعلق پوچھ گچھ کی گئی جس پر ارجن رامپال نے نارکوٹکس کنٹرول بیورو  کو بتایا کہ ممنوعہ گولیوں میں سے ایک دوا ڈاکٹر کی جانب سے ان کے کتے کے لیے تجویز کردہ ہے  جبکہ دوسری دوا ان کی بہن انزائٹی کے لیے بطور ایس او ایس استعمال کرتی ہیں جو کہ نئی دہلی میں مقیم نفسیاتی ڈاکٹر کی تجویز کردہ ہے۔

اطلاعات کے مطابق ڈرگ ایجنسی نے ارجن رامپال کی گرل فرینڈ گیبریلا ڈیمٹریڈس کے بھائی ایگیزیلوز ڈیمٹریڈس کو واٹس ایپ پر ارجن کے نام سے کسی شخص سے بات کرتے ہوئے پایا تو نتیجہ اخذ کیا یہ اداکار ہے۔

 دوران تفتیش اداکار ارجن رامپال نے این سی بی افسران کو یہ بھی بتایا کہ جس شخص سے ان کے بہنوئی نے بات وہ دراصل کوئی اور ہے۔

واضح رہے کہ رواں سال اکتوبر میں نارکوٹکس کنٹرول بیورو  نے اداکار کی گرل فرینڈ کے بھائی کے گھر پر چھاپے کے دوران گھر سے مبینہ طور پر منشیات بھہ ضبط کی گئی تھیں۔

رپورٹس کے مطابق بھارتی اداکار کی گرل فرینڈ کا بھائی اداکار سشانت سنگھ کی موت سے متعلق منشیات گٹھ جوڑھ کا حصہ رہ چکا ہے۔

خیال رہے کہ بالی وڈ میں منشیات کے استعمال کا معاملہ رواں برس اداکار سُشانت سنگھ راجپوت کی خودکشی کے بعد سامنے آیا تھا جنہوں نے 14 جون کو اپنے فلیٹ میں خودکشی کرلی تھی۔

ان کی موت کی تحقیقات کے دوران منشیات کا معاملہ بھی سامنے آیا تھا جس کے بعد کیس میں دپیکا پڈوکون، شردھا کپور اور سارہ علی خان کو بھی طلب کیا گیا تھا۔

What's Your Reaction?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0