ٹرمپ اور ان کے ساتھی کیا کہہ رہے ہیں؟

ٹرمپ اور ان کے ساتھی کیا کہہ رہے ہیں؟

منگل کو صدر ٹرمپ نے ٹوئٹر پر لکھا کہ ’ووٹوں کی گنتی میں بڑی بدعنوانی ہوئی ہے۔۔۔ ہم جیت جائیں گے۔‘

مگر ٹوئٹر نے ان کی ان ٹویٹس کو متنازع قرار دیا ہے۔

صدر کا کہنا ہے کہ بائیڈن صرف اس وجہ سے الیکشن جیتے کیونکہ صدارتی انتخاب میں بدعنوانی ہوئی۔ تاہم صدر ٹرمپ کی جانب سے اب تک اس الزام کو ثابت کرنے کے لیے کوئی ثبوت فراہم نہیں کیا گیا۔

امریکی وزیر خارجہ مائیک پومپیو، جنھیں ٹرمپ کا بڑا حامی سمجھا جاتا ہے، نے منگل کو کہا کہ جب تمام جائز ووٹوں کو گن لیا جائے گا تو یہ ثابت ہو جائے گا کہ ٹرمپ انتظامیہ کا دوسرا دور شروع ہو گیا ہے۔

اس دوران رپبلکن پارٹی کے بعض سینیئر رہنماؤں نے بائیڈن کی متوقع فتح کو تسلیم نہیں کیا۔ جب سینیٹر رون جانسن سے اس بارے میں پوچھا گیا تو ان کا جواب تھا کہ ’(بائیڈن کو) مبارکباد دینے کا کوئی جواز نہیں۔‘

سینیٹر روئے بلنٹ کہتے ہیں کہ ٹرمپ شاید کبھی ہارے ہی نہیں تھے۔

سینیٹ میں رپبلکن رہنما مِچ مکونل کے مطابق ٹرمپ کے پاس حق ہے کہ وہ پینسلوینیا جیسی کڑے مقابلے والی ریاست میں قانونی چارہ جوئی کریں۔

الیکشن میں فراڈ کے الزامات میں کیا پیشرفت ہوئی؟

پینسلوینیا میں ایک پوسٹل ورکر نے دعویٰ کیا تھا کہ حکام نے ڈاک کے ذریعے درج کردہ ووٹوں میں بدعنوانی کی۔ ان کا دعویٰ تھا کہ پینسلوینیا میں ایک پوسٹ ماسٹر نے ملازمین سے کہا تھا کہ ووٹوں کو پچھلی تاریخ میں درج کر دو تاکہ انھیں گنا جا سکے۔

انھوں نے حلف لے کر یہ دعویٰ قانونی طور پر ایوان نمائندگان کی ایک کمیٹی میں درج کروایا۔ لیکن اس کمیٹی کا کہنا ہے کہ جب امریکی پوسٹل سروس کے انسپیکٹر جنرل نے اُن سے پوچھ گچھ کی تو انھوں نے اپنا الزام واپس لے لیا تھا۔

بیان میں کہا گیا کہ یوٹیوب پر لگائی گئی ایک ویڈیو میں اس فرد کا کہنا تھا کہ ’میں نے یہ بیان درج نہیں کروایا۔۔۔ ایسا نہیں ہوا اور آپ اس بارے میں کل تک جان لیں گے۔‘

ٹرمپ نے اس ویڈیو کو ری ٹویٹ کیا تھا اور اس فرد کو سراہا تھا۔

ٹرمپ کے حامیوں نے اس شخص کے بیان کی بنیاد پر قانونی کارروائی کا مطالبہ کیا ہے۔

What's Your Reaction?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0