پی ٹی اے ٹیلی کام کمپنیوں کو آواز ، ایس ایم ایس اور ڈیٹا خدمات کو بہتر بنانے کی ہدایت کرتا ہے

پی ٹی اے نے 2 جی ، 3 جی ، اور 4 جی (ایل ٹی ای) کی سروس کے معیار کی پیمائش کے لئے سروے کیا۔ سروے کبیروالا ، حیدرآباد ، اسلام آباد ، کراچی ، لاہور ، کوئٹہ ، پشاور میں کیا گیا موبائل آپریٹرز کو 30 دن کے اندر آواز ، ایس ایم ایس اور ڈیٹا کی خدمات کو بہتر بنانے کی ہدایت کی

پی ٹی اے ٹیلی کام کمپنیوں کو آواز ، ایس ایم ایس اور ڈیٹا خدمات کو بہتر بنانے کی ہدایت کرتا ہے

پاکستان ٹیلی مواصلات کمپنی نے بدھ کے روز کہا کہ ایک سروے میں انضماموں کے انکشاف کے بعد اس نے ٹیلی کام کمپنیوں کو اپنی آواز ، ایس ایم ایس اور ڈیٹا خدمات کو بہتر بنانے کی ہدایت کی ہے۔

پی ٹی اے نے ایک سروے کیا جہاں اس نے کبیر والا ، حیدرآباد ، اسلام آباد ، کراچی ، لاہور ، کوئٹہ میں 23 نومبر سے 11 دسمبر 2020 تک سیلولر موبائل آپریٹرز (سی ایم او) کی 2 جی ، 3 جی ، اور 4 جی (ایل ٹی ای) کی سروس کی معیار کی پیمائش کی۔ ، اور پشاور۔

سروے کے نتائج کے تفصیلی تجزیہ کے بعد ، سی ایم اوز کی آواز اور ایس ایم ایس خدمات لائسنس کے کم سے کم معیارات سے کم پائے گ.۔

تاہم ، تمام موبائل آپریٹرز کی ڈیٹا سروسز تسلی بخش اور قابل ذکر پائی گئیں۔

مزید پڑھیں: پاکستان نے 'مذموم مواد' پھیلانے پر گوگل اور ویکیپیڈیا کو نوٹس جاری کردیئے

سروے کے نتائج کی بنیاد پر ، کمپنیوں کو ہدایت کی گئی ہے کہ وہ شناخت شدہ بے ضابطگیوں کی اصلاح کریں اور اصلاحی اقدامات اٹھائیں اور 30 ​​دن کے اندر آواز ، ایس ایم ایس اور ڈیٹا خدمات کو بہتر بنائیں۔

What's Your Reaction?

like
0
dislike
0
love
0
funny
0
angry
0
sad
0
wow
0