ہمارے مطلق

جاگ پاکستان 22 برسوں سے اشاعت میں ہے اور یہ پاکستان کے اعلی اخبارات میں سے ایک بن گیا ہے۔ ہارڈ کاپی اخبار کے ل for 500،000 سے زیادہ جاگ کی گردش کے ساتھ ، اور ہمارے آن لائن ورژن https://jaag.org کے لئے ہر ماہ 50 ملین سے زیادہ خیالات جاگ پاکستان خطے میں سب سے زیادہ پڑھے جانے والے اخباروں میں سے ایک بن گیا ہے۔ ہم پاکستان میں الیکسا پر ٹاپ 3 نیوز سائٹوں میں شامل ہیں اور ہمارے حریفوں سے کہیں زیادہ وسیع تر ہے۔

سینئر صحافی ، مسٹر مجیب الرحمن شامی کی سربراہی میں ، جاگ پاکستان میں پورے ملک میں صحافیوں اور نامہ نگاروں کا ایک مضبوط نیٹ ورک موجود ہے جو جرم سے لے کر سیاست اور تفریح ​​تک ہر چیز کا احاطہ کرتا ہے۔ ہمارے پاس سخت مار اور اثر انگیز صحافت کی ایک مضبوط روایت ہے جس نے ہمارے نسبتا small چھوٹے سائز کے باوجود ہمیں صنعت میں قائدانہ مقام پر برقرار رکھا ہے۔

پاکستان میں چھپنے والا پہلا اخبار ہونے سے لے کر اسامہ بن لادن کے ساتھ حامد میر کے زبردست انٹرویو تک ، ہم نے تاریخی طور پر جدت پسندی کی کوشش کی ہے اور اپنے قارئین کو انتہائی اہم حقائق مہیا کرنے کے لئے سب سے آگے بڑھا ہے۔ ہم اسی لیڈر شپ کو آن لائن لاتے ہیں اور جدید تکنیک اور طریقے استعمال کرتے رہتے ہیں۔

قارئین سے ہمارا یہ وعدہ ہے کہ ہم ان کے پاس حقائق ، غیرجانبدارانہ ، ناجائز حقائق لائیں گے - چاہے وہ بہت سارے لوگوں کو تکلیف میں ڈالیں۔

This site uses cookies. By continuing to browse the site you are agreeing to our use of cookies Find out more here